Pracovník
zákaznické linky

Naše zákaznická linka byla založena jako kontaktní místo pro zákazníky e–shopu, postupně se však stává i prvním kontaktem pro telefonickou komunikaci našich zákazníků s prodejnami. S tím souvisí i práce na směny tak, aby bylo možné pokrýt otevírací dobu marketů.

  • Pracovní náplň je velmi pestrá: od vyhledávání informací o dostupnosti zboží, sdělování stavu objednávek, možností dopravy zboží atd. Vždy se snažíme zákazníkovi maximálně pomoci.
  • Hlavním pracovním nástrojem je počítač, sluchátka a v neposlední řadě příjemný hlasový projev a vstřícná komunikace se zákazníky.
  • Tým zákaznické linky je relativně malý, rozmanitý se stabilním kolektivem. Pokud to je jen trochu možné, snažíme se přizpůsobit úvazek i docházku aktuálním potřebám našich zaměstnanců.

Nenašli jste vhodnou pozici?

Pošlete nám prosím svůj životopis a my se vám rádi ozveme!