PRACOVNÍK ZÁKAZNICKÉHO SERVISU SK/CZ
HORNBACH-Baumarkt AG je jednou z předních firem působících v oblasti velkoplošných prodejen s bohatým sortimentem materiálu a potřeb pro stavbu, dílnu a zahradu s více než 20.000 zaměstnanci v devíti zemích Evropy.
Staňte se i Vy součástí firmy, která v sobě spojuje rodinnou tradici s inovací!
NÁPLŇ PRÁCE:
- Zodpovídání dotazů zákazníků včetně e-mailové komunikace
- Řešení zákaznických požadavků vztahujících se k internetovému obchodu
- Informování zákazníků o stavu zakázky
- Spolupráce s ostatními odděleními
- Komunikace s dodavateli
POŽADAVKY:
- Znalost českého nebo slovenského jazyka na úrovni rodilého mluvčího podmínkou
- Dobrá písemná a verbální komunikace
- Prozákaznický přístup
- Uživatelská znalost práce s PC (MS-Office)
- Týmový duch a proaktivita, rychlá orientace při práci
NABÍZÍME:
- Příjemné pracovní prostředí v menším pracovním kolektivu
- Odpovídající finanční hodnocení (finanční růst), příspěvek na dovolenou a Vánoce
- Kvalitní zaškolení nových zaměstnanců a podpora interních trenérů, práce s moderními CRM systémy
- 6 týdnů dovolené
- Stabilní zaměstnání v prosperující společnosti
NÁSTUP: dle dohody
POZNÁMKA: nerovnoměrně rozvržená pracovní doba, možnost práce na zkrácený pracovní úvazek
Práce je vhodná pro 50+, ženy vracející se po RD, absolventy