PRACOVNÍK ZÁKAZNICKÉHO SERVISU SK

HORNBACH-Baumarkt AG je jednou z předních firem působících v oblasti velkoplošných prodejen s bohatým sortimentem materiálu a potřeb pro stavbu, dílnu a zahradu s více než 20.000 zaměstnanci v devíti zemích Evropy.

Staňte se i Vy součástí firmy, která v sobě spojuje rodinnou tradici s inovací!

NÁPLŇ PRÁCE:

  • Zodpovídání dotazů slovenských zákazníků včetně e-mailové komunikace
  • Řešení zákaznických požadavků vztahujících se k internetovému obchodu
  • Informování zákazníků o stavu zakázky
  • Spolupráce s ostatními odděleními
  • Komunikace s dodavateli

POŽADAVKY:

  • Znalost slovenského jazyka na úrovni rodilého mluvčího podmínkou
  • Dobrá písemná a verbální komunikace
  • Prozákaznický přístup
  • Uživatelská znalost práce s PC (MS-Office)
  • Týmový duch a proaktivita, rychlá orientace při práci

NABÍZÍME:

  • Příjemné pracovní prostředí v menším pracovním kolektivu
  • Odpovídající finanční hodnocení (finanční růst), příspěvek na dovolenou a Vánoce
  • Kvalitní zaškolení nových zaměstnanců a podpora interních trenérů, práce s moderními CRM systémy
  • 6 týdnů dovolené
  • Stabilní zaměstnání v prosperující společnosti

NÁSTUP: dle dohody

POZNÁMKA: nerovnoměrně rozvržená pracovní doba, možnost práce na zkrácený pracovní úvazek

Práce je vhodná pro 50+, ženy vracející se po RD, absolventy

Víte o někom, kdo by měl o pozici zájem? Sdílejte!

Hornbach hledá hrdiny